Silk Spectre

Her forleden dag så jeg filmen Watchmen, og tror min kæreste blev ret træt af at høre på min obession om den kvindelige hovedrolle´s øreringe… Silk Spectre hedder denne karakter, og filmen udspiller sig i et superhelte univers i 80´erne.. Som alle nok ved er mode-billedet lige nu stærkt påvirket af 80´ernes trends, og en af dem var spøjse store øreringe ( hvoraf de fleste vel var clip-ons)..

Laurie (Silk Spectre) fra filmen Watchmen

Her på billederne kan i se heltinden med hendes super fantastiske øreringe, som jeg må ud og finde mig et lignende par, på enten ebay, etsy eller i diverse genbrugs-butikker.. Jeg er specielt vild med “vifte” sølv øreringene hun bærer, synes de er super cool! Dem kunne jeg desværre ikke finde et billede af, men jeg har søgt lidt rundt omkring og faldt over denne blog (Neon Bible), hvor det er lykkedes en med-blogger at finde nogle fine lignende øreringe… Jealous!!

Laurie look-a-like øreringe

Nu skal jeg ud og nyde det fantastiske sommer-vejr vi har fået os..

/Emmy

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

