The Proud owner of…

H&M Nude Blazer… Jubii.. efter tip fra Trine gik min jagt ind på blazer jakken.. Jeg havde prøvet Zara´s version da den kom i foråret, men syns den var lige lovlig pebret for en pige som mig på SU, så jeg hang den pænt tilbage.. Og har tænkt på at skaffe lignende jakke siden… Og her kom den så, og blev jo revet væk lige med det samme.. Jeg fik den sidste de havde, men de skulle få flere af dem i den her uge..

Med tak til dejlie søstre og veninde blev den her baby min 🙂 Jeg kan godt fortælle jer at mit shop-a-holic monster kom frem da jeg stod der og ventede imens jeg var på arbejde og min søster var på jagt.. Mine hænder rystede jo.. Så er der nok noget galt?! 🙂

Men glad for den, det er jeg 🙂

Min nye Blazer fra H&M

Min nye Blazer fra H&M

 

/Emmy

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “The Proud owner of…

  1. Heej (:
    Fed blazer – elsker dem også selv.

    Tag et kig forbi vores blog:
    http://lifeofsofies.blogspot.com

    Hilsen Sofierne

  2. Uh den er godt nok også fed! Tillykke!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

Skriv et svar

