Fashion News..

0ebcc77dc72360d0eb8e9504c78d38bd-2

Nu har vi set en del designere samarbejde med high-street kæden H&M, men det stopper ikke her…  Sonia Rykiel er den næste i rækken af designere der skal give hendes input i et samarbejde… Det er første gang at H&M udvider deres designer-samarbejde indenfor undertøj, og disse pieces vil komme i butikkerne d. 5 december 09. Og som om det ikke var nok, så er hun også at finde i Spring 2010, hvor den ikoniske designer  igen vil deltage med med strik for forårsmoden 2010… Som rammer butikkerne d. 20 februar..

Jeg er spændt på at se hvad det vil medføre, jeg er endnu ikke hoppet på nogle af H&Ms collaborations endnu, mon dette blir første gang… ?!

Stay tuned… 😉

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Fashion News..

  1. Jeg må sige, at jeg glæder mig lidt til det, især til strik kollektionen til foråret. Jeg kunen forestille mig, at det bliver fedt.

Skriv et svar

