StyleGallery.dk

Så har jeg lagt mit første billede op på StyleGallery.dk, som fotograf for dem, og jeg synes pigen jeg så idag i Århus var super cool. Hun havde rigtig sej stil, og holdte sig varm på en fashionable og edgy måde. Tjek hende ud her!

Jeg syntes siden er et rigtig godt inspirations-forum, hvor man kan finde mange forskellige stil-arter og ideer til hvordan man selv kan sammensætte noget man har i sit eget skab. Man kan f.eks. søge på et bestemt stykke tøj, lad os sige du har en stribet tee, og så kommer der outfits der indeholder det, og du kan blive inspireret til at bære tøjet på måder som du måske ikke selv har tænkt før. Ja så fik sitet lige lidt reklame, men det er mest fordi jeg synes det en en super cool idé, som jeg gerne vil støtte op om.

Go fredag!

/Emmy

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

