Turban inspiration..

Jeg har købt en Turban..

Når folk hører det, har de med det samme idéer om noget arabisk Aladdin-lignende, men næ nej, vi er nærmere henne i Karen Blixen/Camilla Stærk inspiration. Jeg fandt min i Ganni, og glæder mig til at skulle have den på lørdag til julefrokost.

Jeg var i praktik for et år siden ved Camilla Stærk i New York, en once in a lifetime oplevelse. Hun er en meget dygtig designer, og har en meget speciel stil. Hun har et karakteristisk look all in black. Og med en turban om hovedet kan man se at hun har hentet inspiration til hendes stil i Karen Blixen, som jeg ved også er en af hendes store inspirationskilder i hendes designs.

Charlotte A har også spottet turban trenden på Lykke Li, og begge piger, syntes jeg bærer den utroligt smukt. Tjek for øvrigt Charlottes blog ud her, hun har en super cool stil, og det er blevet en blog jeg er nødt til at tjekke ud hver dag.

Lige lidt Turban-pics til jer…

Hvis du gerne vil have en selv, så tjek Ganni i Århus, eller etsy.com

Camilla-in-shopsnv80100

DSC02846

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

