Fashion & Århus…

Jeg vil prøve noget lidt anderledes, og koncentrere  mig om Århus som en mode-by… Hvad sker der af mode-events i Århus, hvad er der af nye ting i butikkerne og er der dukket nogle sjove nye butikker op?! Og så kan i stadig gå ind og se street-style på StyleGallery.com som viser hvad folk går rundt og har på i Århus.

Så fremover vil i se nogle flere af den slags indlæg, samt det sædvanlige jeg smider på bloggen…

Nu vil jeg ud og gå en tur i min by ♥

/Emmy

 

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

