I’m dreaming of… Paris!

wallpaper_phaidon_city_guid

Lige for tiden er jeg obsessed om tanken om at rejse til Paris. Jeg har aldrig været der, og jeg er nødt til af se byen som kaldes den smukkeste by i verden. Min kæreste og jeg har nu planlagt at tage dertil i starten af April, og lige føles det som meget lang tid.

Jeg vil, ligesom Carrie i Sex & the city, stå på en balkom med Eiffel-tårnet som baggrund. Jeg vil drikke Cafe Latté på en lille hyggelig café imens jeg læser french Vogue og gå på opdagelse i Paris’ gader og stræder, hvor jeg opdager vintage butikker med noget old style Chanel… Ja som jeg kan drømme 😉

Idag købte jeg Phaidon’s city guide om Paris (i Støy Munkholm), så nu kan jeg rigtig planlægge alle de steder jeg skal se.

I må meget gerne smide nogle idéer til hvad jeg skal se i Paris!

/ Emmy

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

