Støy Munkholm…

billede-21
På min lille tur var jeg et smut forbi Støy Munkholm på Store Torv, da jeg havde læst på Sidsel&Lasse’s blog at de netop nu skulle have Acne Needle jeans. Det havde de, i lys blå og de havde havde lige fået den sorte model ind af døren. Jeg tror vidst nok der er et muligt julegave-ønsker der.

Støy Munkholm har forresten også deres egen blog, som jeg selv tjekker dagligt. Der kan du få de nyeste updates fra butikken, f.eks. at de netop nu har Acne Atacoma hjemme, men også spændende nyheder om de brands de kommer til at føre, konkurrencer & meget meget mere… En must-see Århus shop!

/Emmy

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

