Open By Night…

Så er der i aften midnats-åbent i Århus, og hvor skal i tage hen?!

Støy Munkholm får besøg af kunstneren Thomas Bossel, der vil arbejde på et kunstværk til butikken, samtidig kan i jo tjekke alle deres fede varer ud fra bl.a. ACNE & Won Hundred.

Magasin kører med en masse forskellige tilbud, hvor jeg f.eks. i Oasis har 25 % på alle fest-kjoler. Så der er rig mulighed for at finde noget til både julefrokost og nytår.

Og så er der jo ellers bare en masse butikker med åbent til 20- og helt ud til 24-tiden…

Jeg tager selv til Weekday åbningsfesten der starter kl 20, så jeg må hellere gøre mig klar..

Go fredag!

/Emmy

 

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Open By Night…

  1. Åh, jeg spottede dig. Der var jo masser af bloggere – men…ja, jeg fik ikke lige hilst. :o/

Skriv et svar

