Etsy.com

sikke en skøn hjemmeside… I har nok alle set den før, men hvor meget tid kan man ikke lige bruge derinde? Side op og side ned med finurlige, smukke, kreative ting der bare venter på at komme hjem til én 😉

Det minder mig meget op det skønneste loppemarked jeg var på da jeg var i praktik i NYC for et år siden, det foregik inde i en garage. Men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed!?

Her er lige nogle ting jeg fandt på etsy idag som jeg lige vil dele med jer…

Perfekt side til at hente inspiration!

/Emmy

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Etsy.com

  1. pia

    Please læg links ind. Har virkelig søgt efter sådan et headband…? Tak 🙂

Skriv et svar

